5- Олександре, ти вступив в СумДУ на спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю». Це нова спеціальність. Що тебе в ній зацікавило? Які перспективи?

— З дитинства мріяв, що здобуду творчу професію, де буде політ фантазії, де зможу проявити неординарність, індивідуальність. А саме ця спеціальність й розвиває креативне мислення, дає змогу реалізовувати проекти та задумки вже з перших днів навчання за допомогою різноманітних конкурсів та фестивалів. У сучасному рекламному просторі, на жаль, дуже багато  неякісного рекламного продукту. Тому, ставши кваліфікованим спеціалістом, сподіваюсь, що зможу робити якісну рекламу та зміню ситуацію на краще.

- Ти сказав, що себе можна реалізувати за допомогою конкурсів. А чи доводилося тобі брати участь у конкурсах та фестивалях? Маєш перемоги?

— Звичайно, а як же без цього! Адже для мене професія рекламіста – це не лише фах, а й спосіб життя. Тому намагаюся активно проявляти себе, вдосконалювати свої навички та вчитися чомусь новому. Я брав участь у фестивалі соціальної реклами «Інший погляд», Міжнародному студентському конкурсі рекламних та PR-проектів «Золотий компас», «ПР-стиль», що проходив у Брянському державному університеті. Також став лауреатом конкурсу наукових робіт, що проходив на базі Санкт-Петербурзького державного університету, та переможцем  конкурсу «Найкращий студент СумДУ» у номінації «Онлайн-голосування». Та я лише на 2-му курсі, тож сподіваюся, що все найголовніше попереду.

- Як бачимо, за два роки навчання ти вже маєш певні здобутки. Чому вирішив стати студентським деканом? Що до цього спонукало?

— Я дуже активна людина. І не можу стояти осторонь, коли розумію, що в моїх силах покращити життя, хай і не всього суспільства, то хоча б студентства. Тому й вирішив спробувати. Друзі мене підтримали. А головне – підтримали й інші студенти, які голосували за мене та мою команду на виборах. Вони повірили в нас, тому підвести їх ми просто не маємо права.

- За яким принципом ти обирав собі команду? Важко було визначитися?

— Зовсім не важко. Адже ті люди, яким я довірився, вже перевірені часом. І працюють вони не словом, а ділом. Моя команда досить різноманітна, але кожен добре розуміється на тому, що він робить. Ми як частинки одного великого пазлу. Працюємо разом та швидко знаходимо компроміс.

- Що ти, як новий студентський декан, пропонуєш для факультету?

— Перш за все, я за дружбу на факультеті. Головна моя мета – об’єднати факультет. Хочу, щоб ми були як одна сім’я. Пропоную працювати усім активістам та членам студентського деканату разом. Не можна забувати й про науку. Плануємо приділити її розвитку багато уваги, а також започаткувати рекламний фестиваль та студентське рекламне агентство.

- З роботою все зрозуміло. А як же відпочиває наш новий студентський декан?

— Відпочинок у мене різнобічний, здебільшого активний: спортивний туризм, альпінізм, веслування, гра на гітарі та фото – і це ще не весь перелік моїх захоплень. Обожнюю походи та вечори біля вогнища. Моє життєве кредо (з ним, до речі, я йшов на вибори): головне у житті – це щирість.
Воно й допомогло мені одержати перемогу.

- Олександре, дякуємо за приємну розмову. Бажаємо тобі реалізувати всі свої плани та стати не лише гарним студентським деканом факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, а ще й гарним рекламістом, справжнім майстром своєї справи!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>