До Дня студента на кафедрі журналістики та філології 17 листопада відбулася лекція директора рекламної групи «Регіон» Володимира Рудики для студентів спеціальності «Реклама та зв`язки з громадськістю».

Мета лекції — пояснити студентам різницю між основними рекламними термінами: «маркетинг», «реклама», «зв’язки з громадськістю», «просування» та «позиціонування».

«Якщо ви хочете бути успішним, то ви повинні вміти бачити цю різницю на професійному рівні. Це вміння захистить вас від невдач і, що важливо, дозволить просто доносити клієнтам свої ідеї», – зазначив Володимир Рудика.

Рекламіст навів багато прикладів, пов’язаних із діяльністю власної компанії, розповів про спостереження за рекламою в Сумах.

На завершення лекції студенти почали активно ставити запитання, які в більшості стосувалися процесу роботи в рекламному агентстві.

Юлія Носаль, РК-41

01_img_7811 02_img_7758 03_img_7762 04_img_7763 05_img_7797 06_img_7803 07_img_7794 08_img_7785 09_img_7806 10_img_7759 11_img_7812 12_img_7778 13_img_7744 i14_mg_7753