Студенти спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» і викладачі кафедри журналістики та філології СумДУ відвідали лекцію «Основи європейської економічної та торгівельної політики», яку провів кандидат економічних наук Олександр Кубатко.

За словами Олександра Кубатка, на ринку Європейського союзу продукція українських виробників може мати великий попит. Можливості наших підприємців у цьому торговельному просторі великі, але важливо, як рекламуватимуться їхні продукти. «Місця під сонцем повно, – зазначив лектор. – Просто ми не вміємо його шукати».

Ураховуючи вимогливість європейських споживачів та партнерів, потрібно бути обережними, щоб не наробити помилок. Фахівець вважає, що на одного нечесного підприємця потрібно щонайменше десять чесних, щоб відновити репутацію українських виробників. У цьому полягає один із важливих викликів співпраці з ЄС.

Лектор пояснив, різницю між зоною вільної торгівлі, митним союзом та економічним і валютним союзом, їх переваги й обмеження. Він наголосив, що розвиток торговельних відносин України з Європейським союзом значною мірою залежить від українських рекламістів. Вони мають добре вивчити цільову аудиторію та конкурентне середовище, щоб представити нашу продукцію якнайкраще.

Олександр Кубатко планує продовжити цикл тренінгів та лекцій для студентів-рекламістів, на яких глибше розкриватиме тему можливостей та викликів торгівлі України з ЄС. Студенти, які відвідають усі заняття, отримають сертифікат і можливіть перезарахувати бали за одну із дисциплін за вибором.

Катерина Баєва, ЖТ-61

SAMSUNG CAMERA PICTURES