PR_консалтинг_лого_квадратСтудентки ІV курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» Дарія Мироненко та Дар’я Слизька розробили проект логотипу та фірмового стилю для Науково-навчального центру «PR-консалтинг» кафедри журналістики та філології Сумського державного університету.

За основу логотипа було взято поєднання графічних зображень сови та олівця. Образ сови символізує мудрість, розум та досвід, а саме ці якості характеризують команду ННЦ «PR-консалтинг». Олівець є символом творчості та нових ідей та асоціюється з діяльністю рекламістів і піарників.

Науковий керівник проекту – Яненко Ярослав Васильович, к. соц. н., доцент кафедри журналістики та філології СумДУ

Переглянути проект SumDU_logo_PR_consulting