Валентина Немеш, студентка 2 курсу спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю» СумДУ:

посіла третє місце на Олімпіаді з реклами і PR, яка проходила 5–6 квітня в Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара.
«Багато питань з історї, про науковців та їхні принципи роботи, – говорить Валентина. – На творчому завданні ми писали аналітичний звіт після прес-конференції з рекламістами практиками. До речі, тема прес-конференції була пов’язана з сучасними компетенціями, якими має володіти рекламіст або піарник. Було складно, адже аналітичний звіт – це більше журналістський жанр. Хоча в останньому абзаці я наголосила на ідеї для PR-кампанії. Основною моєю ідеєю було залучення бізнесу до навчального процесу. Кампанія була спрямована на власників рекламних та PR-агентств. Завдяки тому, що вони будуть долучатись до навчання (проводити тренінги, семінари, конкурси), зможуть виховати для себе гарних фахівців. Атмосфера панувала гарна, хоча і відчувалось суперництво між студентами» детальніше

посіла третє місце на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт із галузі знань «Журналістика», який проходив 13 квітня в Київському університеті імені Бориса Грінченка.
«Ми досліджували в роботі, які стилі життя пропонує молоді сучасна телереклама, – розповіла Валентина. – У силу своїх вікових особливостей молодь здатна частіше підпадати під вплив реклами. Безперечно, я отримала досвід. Це те, заради чого варто писати наукові роботи й відправляти на конкурс. Цікаво було послухати інших «колег по цеху», адже кожна тема наукового дослідження була цікавою» детальніше

Немеш1 Немеш2