День Боса – професійне свято керівників усіх рівнів та всіх підприємств – з’явилося в США в середині ХХ століття та швидко поширилося в інших країнах.
Відзначення цього свята дозволяє студентам ширше поглянути на майбутні перспективи власної кар’єри та подумати про ділові якості, потрібні для роботи на керівній посаді.
До уваги майбутніх фахівців, студентів третього курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю», було запропоновано мультимедійну лекцію, присвячену особливостям стилю керування рекламними агентствами «батьків» реклами ХХ століття – Лео Бернета, Білла Бернбаха, Девіда Огілві та інших майстрів реклами. Крім того, учасники акції взяли активну участь у діловій грі «Керівник рекламного агентства», де жваво обговорювали професійні якості, необхідні сучасному керівникові рекламного агентства.
Є надія, що незабаром наші найталановитіші студенти стануть біля керма успішних рекламних агентств Сум та України, а колись черга дійде і до міжнародних рекламних холдингів, що носять імена «батьків» реклами, досвід яких сьогодні вивчають студенти спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю».

01

02

03 05

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>