27 лютого у літературній вітальні СумДУ відбулася зустріч українського маркетолога, фахівця з інтернет-реклами Сергія Щербакова зі студентами спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю».

Головною темою лекції-презентації Сергія Щербакова була реклама у соціальних мережах, адже вміння будувати ефективні комунікації у соціальних мережах є вельми важливим для майбутніх піарників.

Як правильно назвати сторінку групи у соціальній мережі? Яку максимальну кількість фотоальбомів варто розміщувати на рекламній сторінці? Як створювати цікавий та ефективний рекламний контент? Яким має бути аватар, щоб привернути увагу цільової аудиторії? На ці та інші запитання майбутні фахівці отримали ґрунтовні та аргументовані відповіді.

Із цікавістю студенти ознайомилися і з книгою Сергія Щербакова «Партизанський маркетинг у соціальних мережах. Інструкція з експлуатації для SMM-менеджера», яка побачила світ нещодавно. До речі, вона вже є у бібліотеці СумДУ.

Ярослав Яненко,
ст. викладач,
керівник секції «Реклама і зв’язки з громадськістю»

01 02 03 04 05