1. ВИ ВМІЄТЕ Й ЛЮБИТЕ ФОТОГРАФУВАТИ
Вдало зроблене фото є основою для багатьох рекламних повідомлень, а сучасну рекламу важко уявити без якісних та креативних світлин. Саме для набуття знань та вмінь у цій важливій галузі наші студенти вивчають дисципліну «Фотореклама».

2. ВАМ ДО ВПОДОБИ РОБОТА З КОМП’ЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ
Діяльність сучасного рекламіста є максимально комп’ютеризованою. Крім роботи зі звичайним офісним пакетом (Word, Excel, PowerPoint, інтернет-браузер), рекламіст працює з багатьма цікавими дизайнерськими програмами (Photoshop, CorelDraw, InDesign тощо). Наші студенти застосовують їх при створенні різноманітних рекламних проектів.

3. ВИ КОЛИСЬ ЩОСЬ МАЛЮВАЛИ У ШКІЛЬНОМУ ЗОШИТІ
Можливо, хтось із ваших однокласників жартував стосовно цих малюночків, а вчителі забороняли їх робити. Але із впевненістю можна сказати, що саме у галузі реклами цінують фахівців, які (використовуючи фаховий сленг) вміють «малювати руками». Це неодмінно знадобиться при створенні, наприклад, ескізів вивісок або при розкадровці майбутнього рекламного ролику.

4. ВИ ЛЮБИТЕ СПІЛКУВАТИСЯ
Дуже багато фахівців не люблять і не вміють спілкуватися із незнайомими людьми. А от рекламісту доводиться щодня заводити нові ділові знайомства, є навіть окремі фахівці по роботі з клієнтами – екаунт-менеджери. Узагалі галузь реклами та PR ґрунтується на успішному спілкуванні з партнерами, замовниками, підрядниками, тому вмілих комунікаторів тут завжди цінують.

5. ВИ БАГАТО ЧАСУ ПРОВОДИТИ В ІНТЕРНЕТІ ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Сучасну рекламу важко уявити без інтернет-технологій. Уміння працювати в соціальних мережах (розміщувати цікаві повідомлення, створювати групи та залучати до них аудиторію) стає у нагоді нашим студентам при виконанні творчих проектів. Нікого вже не дивує фраза викладача на практичному занятті в комп’ютерному класі: «Вмикаємо комп’ютери, заходимо у вашу улюблену соціальну мережу, починаємо працювати».

6. ВИ МРІЄТЕ ВІДЧУТИ СЕБЕ ЗІРКОЮ ТЕЛЕКРАНУ АБО ЗНЯТИ ВЛАСНИЙ ФІЛЬМ
Телевізійна реклама традиційно є найпривабливішою сферою рекламного бізнесу. Кафедра журналістики та філології СумДУ має власну телестудію із найсучаснішим професійним обладнанням, де студенти здобувають навички створення рекламного відео, вивчаючи дисципліну «Телереклама». Вони є акторами і операторами, сценаристами і режисерами. Мрії збуваються!

7. ВИ ЗДАТНІ ПРИДУМАТИ ВЛУЧНУ ФРАЗУ, ЯКУ ЗАЛЮБКИ ПОВТОРЮЮТЬ ДРУЗІ
У рекламі це має назву «слоган». Уміння написати слоган, що запам’ятається усім – вельми цінна річ у рекламі та PR, адже позитивно впливає на продаж товарів та послуг підприємства-замовника. Саме тому талановитим рекламістам пропонують роботу в найвідоміших агентствах та платять великі гонорари. Кожне слово у вдалому слогані – на вагу золота.

8. ВИ У КУРСІ ВСІХ НАЙСВІЖІШИХ ЧУТОК
Не дивуйтесь, але саме це може стати вашою майбутньою роботою. У PR-галузі чутки є важливим та ефективним каналом комунікації з цільовою аудиторією, тому завжди потрібні фахівці, які вміють створювати чутки або, навпаки, боротися з ними.

9. ВИ БЕРЕТЕ УЧАСТЬ У КВН АБО ХУДОЖНІЙ САМОДІЯЛЬНОСТІ
Упевнено почуваєтеся на сцені? Умієте організувати багатолюдний захід? Можете миттєво придумати дотепну відповідь на будь-яке запитання? Це все неодмінно знадобиться у вашій майбутній професії, адже реклама – це вистава із товаром у головній ролі, а глядачі – цілий світ. Багато з тих, хто в минулому успішно грав у КВН, тепер створюють креативну, цікаву й дотепну рекламу.

10. ВИ МРІЄТЕ СТВОРИТИ ВЛАСНИЙ БІЗНЕС
Створення рекламного або PR-агентства не потребує великих грошей. Рекламодавці платять не за розташований у центрі міста розкішний офіс і не за кількість співробітників. Вони оцінюють лише результат. Тому для досягнення мети достатньо сучасного комп’ютера або ноутбука, знань та вмінь (їх наші студенти отримують протягом навчання), креативних ідей та бажання створити рекламне або PR-агентство, що стане найкращим у вашому рідному місті, в Україні або навіть у всьому світі.