На базі кафедри журналістики та філології СумДУ відбулася організаційна зустріч «Студентського комунікаційного агентства». Мета заходу – організувати нове підприємство, в якому студенти зможуть реалізувати себе в різних сферах бізнес-спрямування.

Проект «Студентське комунікаційне агентство» для студентів спеціальностей «Реклама і зв’язки з громадськістю» та «Журналістика» запропонував доц. кафедри журналістики та філології, керівник секції «Реклама і зв’язки з громадськістю» Ярослав Яненко.

Зустріч розпочав бізнес-експерт, голова громадської організації «Сумський бізнес-клуб» Олександр Сорока. Він розповів присутнім про сенс цього підприємства, його мету та основоположні завдання. На перший погляд, створення й функціонування такого підприємства нагадує бізнес-гру, але насправді агентство має реальні шанси на просування.

Присутні розподілили обов’язки, було обрано студентського керівника, його заступника й кількох помічників.

Наразі в підприємства вже є два досить ґрунтовних замовлення, які надійшли від центру 3D-інновацій СумДУ та від сумського виробника дитячих візків.

Директор центру комп’ютерних технологій СумДУ Андрій Півень наголосив:

— Такий проект досить швидко може перерости у бізнес. Для цього необхідно лише пройти ряд бізнес-ігор, мозкових штурмів, презентацій – і тоді ви зсередини зрозумієте суть підприємства, зможете на основі цього створювати власний бізнес.

Світлана Сидорко, ЖТм-51

gra