Команда студенток ІІІ курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» (Дарія Мироненко, Дар’я Слизька, Людмила Тютюнник) посіла третє місце у секції «Рекламні кампанії» на Десятому міжнародному конкурсі студентських рекламних і PR-проектів «Золотий компас». Захід проходив у Харківському національному економічному університеті ім. С. Кузнеца.

Цього року за перше місце боролися 20 команд у трьох секціях. У роботі журі взяли участь провідні фахівці в галузі маркетингу, реклами і PR, представники бізнесу, влади і наукового середовища.

Студентки-рекламістки СумДУ представили журі проект рекламної кампанії «Екзаменаріум» – освіта в один клік!».

Cтудентки працювали над цією рекламною кампанією ще з грудня минулого року. Спочатку вони придумали назву «Екзаменаріум», потім – слоган «Освіта в один клік!», намалювали фірмового персонажа кота Рудольфа. Також журі конкурсу «Золотий компас» було представлено рекламне відео та макети поліграфічної продукції.

— «Золотий компас» – це дуже відомий в Україні конкурс студентських рекламних і PR-проектів, – каже науковий керівник проекту, керівник секції «Реклама і зв’язки з громадськістю» кафедри журналістики та філології СумДУ Ярослав Яненко. – Потрапити у фінал та отримати призове місце – це дуже престижно, це важливий досвід для майбутніх фахівців у галузі реклами і PR.

харьков1 харьков2 харьков3 харьков4 харьков5 харьков6 кот4 кот3