РК_магистратура2017

 

КРЕАТИВ
За останні 5 років цінність креативності зросла у кілька разів, недарма 78% фахівців визначають креативность як навичку, що є важливою для побудови успішної кар’єри. Більшість дисциплін у нашій магістратурі спрямовано саме на розвиток креативності, на вміння застосовувати креативні стратегії в рекламі і PR, на розуміння засад створення креативних стартапів тощо.

ДИЗАЙН
Дизайнерські навички конче потрібні сучасному фахівцю з реклами і PR. Саме тому наші магістранти опановують сучасні методи графічного дизайну, застосовують дизайн-мислення у аудіо- та відео-рекламі, надихаються шедеврами образотворчого мистецтва для створення ефективних рекламих і PR-повідомлень.

ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА
У наших магістрантів є можливість обрати вибірковий блок дисциплін «Інтернет-реклама» та вивчати сучасні методи інтернет-реклами та інтернет-просування, інноваційні технології в рекламі, неймінг, медіапланування — все, що потрібно сучасним фахівцям у сфері реклами і PR.

ще 5 ПРИЧИН обрати магістратуру за освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю»

До магістратури можуть вступити особи, які здобули ступінь бакалавра або спеціаліста. Є денна та заочна форми навчання.

Профіль магістерської освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

Детальніше про вступ у магістратуру: http://humf.sumdu.edu.ua/magistratura/reklama.html